bOnOvO nace como un proxecto musical co propósito de colmar as inquedanzas de tres músicos na procura dunha nova sonoridade. A mistura das músicas que levan no seu interior conforman o trío... Lixeiramente asíncrono.
A esencia dos sons acústicos salseados con tecnoloxía de vangarda, quere romper barreiras co establecido, explorando alén do coñecido as posibilidades de tres instrumentos tan polivalentes.
bOnOvO comezan aquí o camiño na busca dun son que non entende de etiquetas, que ten como principio fundamental a fusión de tres instrumentos e tres personalidades de seu, nunha simbiose musical imprevisíbel.
bOnOvO propón un espectáculo inquedo, cun ritmo frenético e bailábel, que non deixará a ninguén indiferente. Pode ou non facer bailar teu corpo, pero de seguro que si o fará a túa mente.
La fusión que hace este grupo con sus tres instrumentos (zanfona, acordeón y batería) es bastante sorprendente y poco predecible. Los instrumentos no son acústicos al uso como estamos acostumbrados a verlos. El acordeón está conectado a un sistema MiDi (aparte de su sonido original, al estar conectado a un ordenador es capaz de hacer líneas de bajo,disparar samplers...). La batería es electrónica, configurable y capaz de hacer, según nos contó Pulpiño, un millón cincuenta mil sonidos diferentes. La zanfona no iba a ser menos y estaba conectada a una serie de procesadores y pedales bastante curiosa. Por eso no es una formación acordeón-zanfona-batería al uso. Hay más. De hecho ellos mismos dicen que están utilizando un 1% de lo que puede salir de la formación.
17.01.08 Bonovo atópase en Riveira, na "Casita", o "cuartel xeral" donde os Bonovos están a gravar o seu primeiro disco.
Con sudor, lágrimas e grandes dosis de galletas de chocolate, turrón (en xaneiro sae máis barato) e insípido de limón, os bonovos producen re-producen e volven a pre-producir cada un dos 12 cortes dos que se compón o novo traballo discográfico que verá a luz no presente ano.
Gracias Vera por descubrirme a este grupo y tantos otros!!! gracias por ser para mi (además de una gran amiga) una dosis continua de nuevas aportaciones musicales!!
Anina